tröttast?

Jag är H E E E E L T slut! Efter att ha gått lite mer än en vecka så har jag redan blivit skol trött.. och inte nog med det så lägger jag mig as tidigt. På lovet var man ju uppe hela natten och sov bort halva dagen. Men nu är det att sova vid 10-11 och sen gå upp vid halv 7. USCH FY OCH BLÄ!

Idag har jag varit i skolan hände inte så mycket kul. Vi satt på föreläsning i 2 hela timmar! TVÅ TIMMAR! det var as jobbigt. Men det handlade om studie teknik och det är ju alltid bra att kunna. Men efter 3o min orkar man ju inte lyssna längre, så typ alla satt och sov. x)
Sen följde jag med pappa på husvisning. Vi kanske ska flytta snart, vem vet. Just nu sitter jag här och väntar på att fångarna på fortet ska börja så man kan få sova sen haha.



SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0