Stress stress stress!

Hej på er vaaaa :) sitter just nu och gör ingenting speciellt. Senare ska jag be mamma färga håret på mig, börjar få en ful utväxt och sen är håret lite solblekt vid luggen så vi får se hur det blir :) dessutom är det kul att se att så många röstar på veckans blogg, men inte så kul att det finns folk som gör allt för att fuska och så... men nu släpper vi det. Som rubriken känner jag mig väldigt stressad idag. Det är så mycket jag ska/vill hinna idag och här sitter jag och inte gör nånting för att hinna allt. Jag ska städa, fixa med kläder, jag ska göra fransk manikyr, ja det är massa jag ska göra! Det blir mer inlägg ikv när Hanna kommer hem också :)

Vi hörs! ♥

SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0