rip min älskade navel piercing

Hej alla! :)
just nu sitter och och tittar på min ex piercing i naveln, var tvungen att ta ut den för att min kropp stötte ifrån den..
Men det är skönt att den är ute nu i alla fall, mådde verkligen as dåligt av den. Men nu svider det för jag var tvungen att ta på alsolsprit.

nej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, för i morgon ska jag åka in och shoppa :D :D :D
laddar upp på bloggen sen vad det var jag handlade! nu så länge får ni nöja er med lite bilder på mina älsklingar Tilly och Nisse.




                                                                                                  
                                                                                                   
SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!
lova

sv: tack :D

2010-08-14 @ 23:56:41
URL: http://lowah.blogg.se/
Anonym

så söt hund :)

2010-08-15 @ 16:56:58
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0