örebruu

Idag har jag känt mig skit seg och är typ helt slut nu.
Dagen spenderades i skolan men sen direkt efter så stack vi till örebro och fika.
AS BRA nu när man har gymnasiekort så är det ju bara att åka in och chilla i örebro. :)
Har bilder men har glömt sladden hos pappa.. så de får jag ladda upp senare.
Vi köpte i alla fall milkshake (?) jag tog banansmak skiiit god! Lina tog vanilj och Amanda tog choklad, det var fan den äckligaste milkshaken jag har druckit smaka bara kakao. Blev ingen shopping idag även fast man var sugen men måste ju spara mina pengar lite.

Det jag skulle säga var att snart ska vi göra mer tips. Sen i morgon eller på onsadag ska vi ta ut vinnaren av veckans blogg.

SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0