Fransk manikyr

Har suttit hela kvällen och gjort fransk manikyr :) det tog ett tag men nu är det klart! mitt fransk-manikyr-sett är köpt på Lindex för hur mkt kommer jag inte ihåg men inte så mkt tror jag. Kan göra ett veckans-tips om hur man gör för att dom ska hålla längre lite senare i veckan :)

Håller på och fixar mitt hår för fullt just nu, det måste ju se bra ut imorgon.. första dagen i skolan! åååååh herregud är så himla nervös :o hoppas jag inte skämmer ut mig eller gör nånting som vore väldigt olämpligt imorgon hahaha. Slänger in en bild på mina naglar sålänge :)

Önska mig lycka till imorgon?



Klistra dit ett hjärta på varje ringfinger :) snyggt!


Hahah mitt första finger där blev lite mobbat, råkade måla det vita under :(

SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!
LadyUmbrella

Allt bra med er då? :)

2010-08-23 @ 09:52:47
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0