First day at school!

Yeeeeeees! Fan vad glad jag är. Jag klarade av att åka till skolan trotsallt. Har vaknat hundra gånger i natt och inte kunnat sovit, men jag orkade gå upp iaf. Hade 1½ timme på mig att göra mig iordning och äta frukost, men frukost blev det inte för det gick inte att äta, var så nervös :o sen fick jag typ halv springa till tåget och inte nog med det tänkte jag sätta mig på ett tåg mot Mjölby först hahah men sen såg jag mitt tåg. Tur att det var 2 personer jag kände på tåget annars hade jag fått ännu mer panik och stress! Sen fick jag sitta och vänta på bussen i ungefär 20min när jag kommit fram men det gick bra och det tar bara 2min med den där bussen så det gick fort att komma till skolan :) Jag visste vart jag skulle när jag kom fram så jag gick dit och väntade på typ lärarna och så med alla andra som också ska gå där. Sen fick man se klasslistan och vilken klass man hamna i. Jag hamna i en rätt bra klass tror jag. Fick två lärare som stog och prata hela tiden och gav info och papper och så, efter det sluta vi. Haha en timme i skolan, väääärt! När jag skulle gå till bussen prata jag med några tjejer så åkte med dom tillbaka till station och så. Sen sätta sig på tåget hem igen. Är glad att denna dagen äntligen är över. Kan säga att det är en del killar i klassen men mest tjejer tror jag. Nu är jag glad och hungrig hahaha. Har inte ätit nånting idag utom typ två tuggor på en macka. Kan inte äta frukost, det är äääckligt på morgonen!!

Fler inlägg senare och tips blir det också :D

SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0