Amandas och Hannas första möte!

Som Amanda skrev i det tidigare inlägget att någon av oss skulle berätta hur vi träffades. Så jag tänkte ta och berätta det.

Det började med att Amanda böt till min klass när vi gick i 4-5:an. I början pratade inte vi så mycket, båda var nog blyga. Men sen kommer jag ihåg att det kom som ett virus till skolan så nästan alla fick magsjukan tror jag det var, då så var de som jag brukade umgås med sjuka och de som Amanda brukade umgås med sjuka, så det blev att vi började umgås. Umgås i skolan gick vidare till att umgås efter skolan och sen höll det på sådär. 
HAHAHA en sak jag kommer ihåg som vi gjorde ibland, var hunddagen. Då träffades vi med min hund Tilly och Amandas hund Teo. Det var kul men rätt mobbat, vi visste ju inte ens om Tilly och Teo gillade varandra ens. haha.
Jo men det var så vi träffades och var väldigt ofta och det är kul att efter så många år så är vi fortfarande bästa vänner.




                                                                                                   
SLÄNG IN EN SISTAH'SIS KOMMENTAR SÅ BLIR VI OTROLIGT GLADA!

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0